Alltid express leverans
Fri brevfrakt från 299 kr
30 dagar öppet köp
Över 400 000 nöjda kunder

Vanliga Frågor

 


 

Beställning

 

Hur vet jag att en beställning är genomförd?

Inom ett par minuter efter att du lagt in en beställning hos oss kommer det en orderbekräftelse till er angiven e-postadress.

Har du ej mottagit en orderbekräftelse så har du antingen angivit fel e-postadress eller så har beställningen inte gått igenom. Vår kundtjänst hjälper dig om du ej mottagit orderbekräftelse.


Mitt köp går inte igenom, hur ska jag gå tillväga?

Det kan finnas flera anledningar till att ditt köp inte gått igenom. Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig med detta.


Kan jag ändra eller ta bort produkter i kassan?

Ja, du ändrar eller tar bort produkter enkelt i din kundvagn innan du genomför ditt köp.


Kan jag ändra min beställning efter köpet?

Om du vill ändra din beställning behöver du omgående ta kontakt med vår kundtjänst. Vi lämnar ingen garanti på att ditt köp kan ändras. Du har alltid 30 dagars ångerrätt. För att ångra ett köp behöver du först ta emot produkt och sedan kontakta kundtjänst. Läs mer här om vad som gäller vid returer.


Kan jag beställa via e-post eller telefon?

Ja, detta gäller dock endast registrerade företagskunder. Privatpersoner kan endast göra köp via teknikhallen.se. Däremot funkar webbplatsen utmärkt i telefonen - prova själv!


Finns min vara i lager?

Lagerstatus & leveranstid finns angiven på respektive produktsida. Är en vara slut på lager men beställd visas datumet som prelimenärt i lager på produktsidan. Om en produkt är slut kan du bevaka denna för att bli notifierad när produkten finns på lager igen.


 

Frakt & leverans

 

Vilka länder levererar ni till?

För tillfället säljer vi endast till köpare inom Sverige.


Hur skickas min vara?

Du väljer själv hur din vara ska skickas i kassan innan du genomför din beställning. 


Vad kostar frakten?

Beroende på fraktval kostar det från 19 kr, vid beställningar över 299 kr är det fri brevfrakt.


Jag har fått fel vara, hur ska jag gå tillväga?

Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig. 


 

Retur, reklamation & byte

 

Hur gör jag en retur?

All information om en retur hittar du här


Jag vill reklamera en vara, hur går jag tillväga?

All information om hur du reklamerar en vara hittar du här.


Jag vill göra ett byte av en vara, hur gör jag?

All information om hur du skapar ett byte hittar du här.


Jag har köpt en vara med nedsatt pris, kan jag returnera denna?

Alla varor köpta hos oss har 30 dagars ångerrätt, så det går utmärkt att returnera.


 

Övrigt

 

Jag vet inte vilken modell jag har på min telefon, kan jag få hjälp?

Absolut, hör av dig till oss med bild på fram & baksida av telefon. Har du möjlighet att gå in under inställningar och hitta enhetsinformation så skicka gärna detta med så hjälper vi dig med information och länkar till din enhet.


Vilka tillbehör passar min telefon?

Vår kundtjänst hjälper dig med vilka tillbehör som passar din telefon. Bara hör av dig med vilken telefon du har.


Jag har inte fått svar på mitt mail ännu, när förväntas jag få ett svar?

Vi hanterar alla ärenden så fort som möjligt, vi svarar inom 24h - men nästan alltid snabbare. 


Rabattkod & kampanj

Vi lägger stort fokus på att hitta de bästa produkterna på marknaden och gör stora inköp för att hålla nere priserna. Vår fyndhörna har alltid något att erbjuda, om vi har en aktiv rabattkod eller kampanj hittar du här.


 

Kundtjänst: order@teknikhallen.se